WEŹ POŻYCZKĘ
Kwota pożyczki:
3000
Ilość dni:
30 DNI
  • Koszt pożyczki:
    274 zł 0 zł
  • RRSO:
    0,00%
  • Kwota do spłaty:
    1000 zł
  • Data spłaty:
    12-02-2017

Pytania i odpowiedzi

JAK PRZESUNĄĆ SPŁATĘ - REFINANSOWANIE
  • 1
    Masz trudność ze spłatą pożyczonej kwoty?
    Nie martw się, przygotowaliśmy rozwiązanie! Skorzystaj z usługi refinansowania.

    Wypełnij wniosek o refinansowanie po zalogowaniu na swój profil Klienta. Wszystkie niezbędne informacje są zamieszczone po zalogowaniu, w zakładce "Refinansowanie". W momencie zaksięgowania wpłaty prześlemy wiadomość sms z potwierdzeniem.

    W ten sposób zyskasz dodatkowy czas na zgromadzenie potrzebnych funduszy, utrzymując przy tym dobrą historię kredytową. To takie proste, nie zwlekaj, zaloguj się i refinansuj pożyczkę.

  • 2
    Co to jest refinansowanie pożyczki?
    Jest to usługa, którą udostępniamy Klientom posiadającym pożyczkę. W przypadku zbliżającego się terminu spłaty i trudności w zgromadzeniu całej kwoty do wpłaty możesz skorzystać z usługi refinansowania.

    Polega to na zawarciu tzw. pożyczki refinansującej, którą udzieli Pożyczkodawca współpracujący z Smart Pożyczka. Oferta refinansowania jest indywidualna, dopasowana do wysokości pożyczonej kwoty oraz okresu na jaki została zawarta obecna pożyczka. Partner spłaci zobowiązanie względem firmy, u której jest aktualnie zaciągnięta pożyczka po uiszczeniu opłaty zgodnej z obowiązującą ofertą refinansowania.

    Po zaksięgowaniu wpłaty prześlemy w smsie potwierdzenie refinansowania.


  • 3
    Gdzie znajdę dane do wpłaty na refinansowanie?
    Aby ułatwić wykonanie wpłaty, wszystkie informacje które są niezbędne do wykonania przelewu zamieściliśmy w zakładce "Refinansowanie"(dostępna po zalogowaniu na Twój profil Klienta).

    Ważne, by prawidłowo zatytułować przelew. Właściwy tytuł powinien brzmieć:

    "refinansowanie (podaj swój numer PESEL)".

    Pamiętaj, aby przed wpłatą wypełnić wniosek o refinansowanie. Po zaksięgowaniu wpłaty prześlemy wiadomość sms z potwierdzeniem refinansowania.
  • 4
    Ile razy mogę refinansować?
    Dostosujemy tą możliwość do Twoich potrzeb.

    Dlatego też, każdorazowo, w momencie zawarcia nowej umowy pożyczki, przygotowujemy ofertę refinansowania. Znajdziesz ją po zalogowaniu na profil, w zakładce "Refinansowanie".

    Oferta refinansowania jest dostępna w przypadku pożyczek terminowych.
  • 5
    Czy otrzymam informację, że pożyczka została refinansowana?
    Oczywiście! W momencie zaksięgowania wpłaty prześlemy wiadomość sms potwierdzającą że refinansowanie jest skuteczne.