Pytania i odpowiedzi

Temat:
  • Wszystkie
  • WARUNKI PRZYZNANIA POŻYCZKI
  • JAK WZIĄĆ POŻYCZKĘ?
  • POTWIERDZENIE/ZMIANA RACHUNKU BANKOWEGO
  • WYPŁATA POŻYCZKI
  • SPŁATA POŻYCZKI ONLINE
  • REFINANSOWANIE POŻYCZKI
  • INNE
  • ZASTRZEŻONY PESEL

Ponowna zmiana statusu zastrzeżenia może odbyć po 30 minutach. Oznacza to, że można w każdej chwili zastrzec PESEL lub cofnąć zastrzeżenie, ale już kolejna zmiana statusu zastrzeżenia może nastąpić dopiero po 30 minutach.

Jeżeli masz zastrzeżony numer PESEL, przed złożeniem wniosku o pożyczkę dokonaj jego odblokowania na minimum 3 dni. W innym przypadku Twój wniosek zostanie automatycznie odrzucony.


Odblokowania możesz dokonać na kilka sposobów:

  • Używając aplikacji mObywatel
  • Logując się na swój profil zaufany na stronie mobywatel.gov.pl
  • Dokonując zmiany w urzędzie pocztowym, w placówce bankowej lub w urzędzie gminy/miasta

Zostaniesz poproszony o zdjęcie zastrzeżenia numeru PESEL i następnie o złożenie ponownie wniosku o Pożyczkę.

Twój numer PESEL zostanie zweryfikowany z następujących okolicznościach:

  • Podczas weryfikacji złożonego przez Ciebie wniosku o zawarcie umowy pożyczki,
  • Podczas weryfikacji złożonego przez Ciebie wniosku o zawarcie umowy pożyczki refinansującej,
  • Podczas ewentualnej zmiany warunków istniejącej umowy pożyczki.

Jeśli Pożyczkodawca stwierdzi występowanie numeru PESEL w bazie numerów zastrzeżonych, zobligowany jest do wydania decyzji odmownej względem złożonego wniosku. Zostaniesz poproszony o odblokowanie numeru PESEL i ponowne złożenie wniosku o pożyczkę.

Możliwość bezpłatnego zastrzeżenia numeru PESEL została wprowadzona celem ochrony obywateli przed kradzieżą tożsamości. Na podstawie ustawy z dnia 7 lipca 2023 r. o zmianie niektórych ustaw w celu ograniczania niektórych skutków kradzieży tożsamości 17 listopada 2023 roku r. rozpoczęto wdrożenia rozwiązania mającego poprawić bezpieczeństwo danych obywateli w postaci zastrzegania numerów PESEL.


Od 1 czerwca 2024 roku wszystkie instytucje finansowe mają obowiązek sprawdzania numeru PESEL podczas rozpatrywania wniosków o kredyty czy pożyczki. Jeśli Pożyczkodawca stwierdzi występowanie numeru PESEL w bazie numerów zastrzeżonych, zobligowany jest do wydania decyzji odmownej względem złożonego wniosku.

Jeżeli masz zastrzeżony numer PESEL Twój wniosek o pożyczkę refinansującą zostanie automatycznie odrzucony.


Możesz odblokować swój zastrzeżony PESEL:

  • Używając aplikacji mObywatel
  • Logując się na swój profil zaufany na stronie mobywatel.gov.pl
  • Dokonując zmiany w urzędzie pocztowym, w placówce bankowej lub w urzędzie gminy/miasta

Jeżeli masz zastrzeżony numer PESEL Twój wniosek o pożyczkę zostanie automatycznie odrzucony.  


Zastrzeżony numer PESEL możesz odblokować na kilka sposobów: 

  • Dokonując zmiany w urzędzie pocztowym, w placówce bankowej lub w urzędzie gminy/miasta

Na stronie Smart Pożyczka oferujemy dwa sposoby potwierdzenia konta bankowego:

1. Weryfikację ekspresową

2. Weryfikację tradycyjną.

Jeśli wybierzesz weryfikację ekspresową wystarczy, że zalogujesz się do swojej bankowości internetowej podczas procesu rejestracji. Jeśli wybierzesz opcję weryfikacji tradycyjnej konieczne będzie dokonanie przelewu 0,01 zł na podany przez nas rachunek bankowy. Pamiętaj, że wybierając opcję weryfikacji tradycyjnej musisz poczekać na zaksięgowanie Twojej wpłaty na rachunku pośrednika. Dopiero wtedy, pożyczkodawca będzie w stanie procedować Twój wniosek o pożyczkę i wypłacić środki.

Tak. Możesz potwierdzić swój rachunek bankowy dokonując przelewu 0,01 zł na podany przez nas rachunek bankowy. Dane do przelewu zostaną przekazane w trakcie rejestracji na Twój adres e-mail. Dokonaj wpłaty zgodnie z instrukcją zamieszczoną w mailu. Zwróć uwagę na to, czy wszystkie dane są zgodne. W szczególności na tytuł przelewu – każdemu użytkownikowi zostaje nadany indywidualny kod. W przypadku wpisania błędnego tytułu przelewu rejestracja nie zostanie potwierdzona.

Możesz otrzymać od nas pożyczkę internetową, jeżeli m.in.:

• Jesteś w wieku od 18 do 73 lat;
• Otrzymasz pozytywny wynik oceny zdolności kredytowej

Jest to platforma, przy użyciu której, firmy pożyczkowe wymieniają się informacjami o historii pożyczkowej Klienta, którą Klient w tych firmach posiada. Firma pożyczkowa udostępnia te informacje tylko i wyłącznie za zgodą Klienta.

Korzystamy z informacji zamieszczonych za pośrednictwem tej platformy, aby poprawnie ocenić zdolność kredytową osoby ubiegającej się o pożyczkę i uniknąć ryzyka przekredytowania Klienta, czy też wyłudzenia pożyczki (zastrzeżenie dokumentu tożsamości).

Lista firm pożyczkowych współpracujących z platformą – KLIKNIJ I SPRAWDŹ

RRSO to Rzeczywista Roczna Stopa Oprocentowania. Informuje ona o całkowitym koszcie zaciągniętej SMARTpożyczki, jaki poniesiesz w skali roku.

Dzięki temu nie musisz zastanawiać się i porównywać wysokość prowizji i odsetek przy różnych ofertach, a całkowity koszt wyrażony jest jedną wartością procentową. Im jest ona niższa, tym niższy jest koszt kredytu.

Sposób wyliczenia RRSO dokładnie określa załącznik nr 4 do ustawy z dnia 12 maja 2011 r. o kredycie konsumenckim – KLIKNIJ I SPRAWDŹ

Aby wspólnie budować pozytywną historię kredytową podczas oceny kredytowej sprawdzane są takie bazy jak:

– Krajowy Rejestr Długów Biura Informacji Gospodarczej S.A

– Krajowe Biuro Informacji Gospodarczej S.A

– Platforma Wymiany Informacji pożyczkowej (CRIF) ” Lista uczestników platformy – KLIKNIJ I SPRAWDŹ

– ERIF Biura Informacji Gospodarczej S.A

– historia kredytowa, jeśli ją posiadasz u Pożyczkodawcy

Nie współpracujemy z Biurem Informacji Kredytowej (BIK) w zakresie odpytywania w bazach przy wnioskowaniu o pożyczkę.
 
Z uwagi na nowelizacje ustawy z dnia 12 maja 2011 r. o kredycie konsumenckim i wejściem w życie art. 9a ust 8 niniejszej ustawy Pożyczkodawca ma obowiązek przekazywania informacji o udzielonych po 17 maja 2023 roku kredytach do Biura Informacji Kredytowej.

Rejestracja na naszej stronie jest bardzo prosta. Jeżeli chcesz otrzymać szybką pożyczkę przez Internet, to wystarczy, że wykonasz trzy proste kroki.

1. Wybierzesz kwotę pożyczki online

2. Wypełnisz prosty formularz rejestracyjny

3. Zweryfikujesz swoje konto bankowe

Jeżeli wcześniej już korzystałeś z naszych usług, to wystarczy, że się zalogujesz i złożysz kolejny wniosek.

Hasło do swojego Profilu Klienta ustawisz samodzielnie podczas rejestracji w serwisie SMARTpozyczka.pl.  

Dbamy o bezpieczeństwo Twoich danych, dlatego zostaniesz poproszony o ustawienie hasła, które będzie składać się z minimum 10 znaków zawierających wielką literę, cyfrę oraz znak specjalny. 

Nie, jednocześnie możesz mieć zaciągniętą tylko jedną pożyczkę. Jak tylko ją spłacisz możesz wnioskować o kolejną, w wyższej kwocie.

Jak najbardziej. O kolejną pożyczkę możesz wnioskować zarówno telefonicznie, jak i online.

Wystarczy, że zalogujesz się do swojego profilu Klienta lub zadzwonisz do naszego doradcy pod nr tel. 85 871 00 49.

Weryfikacja ekspresowa umożliwi Ci natychmiastowe sprawdzenie Twojego rachunku bankowego. Dzięki temu nie będziesz musiał wykonywać przelewu weryfikacyjnego.

Pamiętaj, że taka metoda wymaga Twojej zgody – bez tego nie będziemy mogli ekspresowo rozpatrzeć Twojego wniosku. Więcej informacji o usłudze Kontomatik znajdziesz na naszym blogu Kliknij tutaj i sprawdź

Jeżeli dotychczasowy rachunek bankowy jest nieaktualny w pierwszej kolejności niezbędne jest zgłoszenie takiej informacji do Biura Obsługi Klienta pod numerem 85 871 00 49.  

Aby dodać nowe konto bankowe wystarczy, że wejdziesz w zakładkę “Banki” na Twoim profilu Klienta i dodasz nowy rachunek, weryfikując go za pomocą usługi Kontomatik lub weryfikacji tradycyjnej. 

Pieniądze możesz otrzymać nawet kilka minut po otrzymaniu decyzji kredytowej. Obecnie wypłacamy je przelewem tradycyjnym z banku PKO BP. To, jak szybko pieniądze znajdą się na Twoim koncie zależy od tego, czy:

– posiadasz konto w banku PKO BP.

Jeśli posiadasz konto w innym banku to pieniądze otrzymasz w trakcie najbliższej sesji księgowań międzybankowych, następującej po wypłacie pożyczki.

Tabela sesji międzybankowych – KLIKNIJ I SPRAWDŹ

Nasze pożyczki są wypłacane automatycznie, niezależnie od pory dnia, weekendów i świąt.

To czy przelew pojawi się na Twoim koncie zależy jednak od pracy Twojego banku.

Jeśli chcesz się dowiedzieć, w jakich godzinach odbywają się sesje księgowań międzybankowych zajrzyj tutaj: https://smartpozyczka.pl/tabela-sesji-miedzybankowych/

Tak. Swoją pożyczkę możesz spłacić w dowolnym czasie.

Jeżeli płatność została wykonana:

* z tego samego banku (z PKO BP na PKO BP) to najprawdopodobniej zaksięgujemy ją do godziny zegarowej, w godzinach pracy firmy.

* przelewem ekspresowym to najprawdopodobniej zaksięgujemy ją do godziny zegarowej, w godzinach pracy firmy.

* z innego konta niż PKO BP, to otrzymamy ją w sesji księgowań międzybankowych:

wpłata do godziny 8:00 – najprawdopodobniej zaksięgujemy w sesji koło 12:00
wpłata między 8:00 a 10:00 – najprawdopodobniej zaksięgujemy w sesji koło 15:00
wpłata między 10:00 a 12:00 – najprawdopodobniej zaksięgujemy w sesji koło 18:00
wpłata po 12:00 – najprawdopodobniej zaksięgujemy w pierwszej sesji międzybankowej w najbliższy dzień roboczy.

Jeżeli płatność została wykonana po godzinie 10:00 w piątek lub przed dniem świątecznym oraz w sobotę i niedzielę – płatność może zostać zaksięgowana w pierwszej sesji międzybankowej w najbliższy dzień roboczy

W momencie zaksięgowania prześlemy sms z informacją o statusie pożyczki.

Tak, przypominamy o dacie spłaty w wiadomościach SMS oraz email.

Z nami nigdy nie umknie Ci data spłaty Twojej pożyczki.

Dodatkowo tę informację możesz sprawdzić logując się na swój Profil Klienta. Znajdziesz ją w zakładce Twoja pożyczka.

Nasi konsultanci również starają się podejmować kontakt, aby pomóc w przypadku pytań, bądź doradzić w przypadku problemów ze spłatą pożyczki.

W zależności, o którą pożyczkę wnioskujesz zmienia się dostępny limit maksymalnej kwoty pożyczki. W przypadku pierwszej pożyczki możesz zawnioskować maksymalnie o 5000 zł.

Kolejne pożyczki to możliwość wnioskowania nawet do 15 000 zł. Jeśli Twoja zdolność finansowa na to pozwoli, uzyskasz wyższą kwotę pożyczki od poprzedniej.   

Jeśli masz trudności ze spłatą pożyczki zaloguj się na swój Profil Klienta by sprawdzić  
czy w zakładce “Twoja pożyczka” została dla Ciebie przedstawiona opcja na skorzystanie z usługi refinansowania.  

Refinansowanie umożliwi spłatę Twojego dotychczasowego zobowiązania na warunkach ustalonych z nowym Pożyczkodawcą.  


W przypadku pytań skontaktuj się z naszym Biurem Obsługi Klienta. Odpowiemy na wszelkie zapytania. 


W przypadku trudności ze spłatą, aby uniknąć dodatkowych kosztów skontaktuj się z nami w celu ustalenia sposobu regulacji zobowiązania. Postaramy się znaleźć odpowiednie rozwiązanie.

Masz problem ze spłatą swojej Pożyczki? Nic prostszego – sprawdź naszą ofertę REFINANSOWANIA. Zapewnimy spłatę Twojego zobowiązania. Z nowym pożyczkodawcą ustalisz warunki zwrotu. Pożyczaj odpowiedzialnie. Nie zalegaj.

Oferta refinansowania może być dostępna dla każdej pożyczki.

Jeżeli oferta pożyczki refinansującej została udostępniona, będzie widoczna w Profilu Klienta, po zalogowaniu, w zakładce Twoja pożyczka.

Pamiętaj! Aby refinansować pożyczkę należy uprzednio złożyć wniosek. Po zaakceptowaniu wniosku przez Pożyczkodawcę otrzymasz dane do wpłaty.

Oczywiście! W momencie zaksięgowania opłaty za refinansowanie prześlemy wiadomość SMS potwierdzającą zawarcie umowy pożyczki refinansującej.

Po zalogowaniu na profil Klienta, w zakładce “Dane osobowe ” znajdują się informacje wypełnione podczas rejestracji. Część informacji można zmienić samodzielnie np. adres zamieszkania i zameldowania ( jedynie w przypadku braku aktywnej pożyczki) czy też dane dotyczące zatrudnienia.

W innym przypadku tj. zmiany numeru telefonu, nazwiska lub dokumentu tożsamości niezbędny jest kontakt z nami pod numer telefonu 85 871 00 49 lub przesłanie do nas informacji z aktualnymi danymi w wiadomości e-mail na nasz adres : [email protected]

Możesz odstąpić od umowy pożyczki w terminie 14 dni od jej zawarcia. 

W tym celu wyślij wiadomość e-mail na adres: [email protected] wraz z podaniem numeru umowy pożyczki oraz datą jej zawarcia.

W razie jakichkolwiek wątpliwości skontaktuj się z naszym Biurem Obsługi Klienta pod numerem
85 871 00 49. 

Jeżeli wiadomości e-mail nie wyświetlają się w Twojej skrzynce pocztowej w pierwszej kolejności upewnij się, że nie wpadają one do folderu „SPAM” lub „OFERTY”. Nadawcą wiadomości jest [email protected].

Jeżeli w tych folderach również nie masz wiadomości od nas, to zaloguj się na swój profil Klienta i sprawdź czy w zakładce „Twoje dane” znajduje się poprawny adres e-mail.

Nie martw się! Wystarczy, że na stronie logowania naciśniesz przycisk „zapomniałeś hasła?” Kliknij tutaj i odzyskaj hasło

W jedno z podanych pól wpisz swój numer telefonu lub adres e-mail podany w formularzu rejestracyjnym i kliknij „Wyślij hasło”. Nowe hasło otrzymasz w SMS.

Wystarczy, że skontaktujesz się z naszym Biurem Obsługi Klienta pod numerem 85 871 00 49. Pomożemy Ci wprowadzić zmiany.

Ze względu na to, że Twój numer PESEL jest poufną informacją, obchodzimy się z nim bardzo ostrożnie. Dlatego nie masz możliwości samodzielnej zmiany.

Jeżeli jednak popełniłeś błąd wpisując numer PESEL i chcesz go skorygować, to skontaktuj się z Biurem Obsługi Klienta pod numerem 85 871 00 49.

Podczas składania wniosku o pożyczkę określany jest Twój limit pożyczkowy, czyli kwota o jaką na dany moment możesz zawnioskować.

Jeśli zawnioskujesz o kwotę mniejszą niż proponowana, do połowy czasu trwania Twojej pożyczki, możesz ubiegać się o kwotę dodatkową – doładowanie pożyczki.

Informacja o tym, czy jest możliwość doładowania pożyczki, jest dostępna w Twoim profilu Klienta, po zalogowaniu lub podczas kontaktu z konsultantem.

Możesz otrzymać od nas pożyczkę internetową, jeżeli m.in.:

• Jesteś w wieku od 18 do 73 lat;
• Otrzymasz pozytywny wynik oceny zdolności kredytowej

Jest to platforma, przy użyciu której, firmy pożyczkowe wymieniają się informacjami o historii pożyczkowej Klienta, którą Klient w tych firmach posiada. Firma pożyczkowa udostępnia te informacje tylko i wyłącznie za zgodą Klienta.

Korzystamy z informacji zamieszczonych za pośrednictwem tej platformy, aby poprawnie ocenić zdolność kredytową osoby ubiegającej się o pożyczkę i uniknąć ryzyka przekredytowania Klienta, czy też wyłudzenia pożyczki (zastrzeżenie dokumentu tożsamości).

Lista firm pożyczkowych współpracujących z platformą – KLIKNIJ I SPRAWDŹ

RRSO to Rzeczywista Roczna Stopa Oprocentowania. Informuje ona o całkowitym koszcie zaciągniętej SMARTpożyczki, jaki poniesiesz w skali roku.

Dzięki temu nie musisz zastanawiać się i porównywać wysokość prowizji i odsetek przy różnych ofertach, a całkowity koszt wyrażony jest jedną wartością procentową. Im jest ona niższa, tym niższy jest koszt kredytu.

Sposób wyliczenia RRSO dokładnie określa załącznik nr 4 do ustawy z dnia 12 maja 2011 r. o kredycie konsumenckim – KLIKNIJ I SPRAWDŹ

Aby wspólnie budować pozytywną historię kredytową podczas oceny kredytowej sprawdzane są takie bazy jak:

– Krajowy Rejestr Długów Biura Informacji Gospodarczej S.A

– Krajowe Biuro Informacji Gospodarczej S.A

– Platforma Wymiany Informacji pożyczkowej (CRIF) ” Lista uczestników platformy – KLIKNIJ I SPRAWDŹ

– ERIF Biura Informacji Gospodarczej S.A

– historia kredytowa, jeśli ją posiadasz u Pożyczkodawcy

Nie współpracujemy z Biurem Informacji Kredytowej (BIK) w zakresie odpytywania w bazach przy wnioskowaniu o pożyczkę.
 
Z uwagi na nowelizacje ustawy z dnia 12 maja 2011 r. o kredycie konsumenckim i wejściem w życie art. 9a ust 8 niniejszej ustawy Pożyczkodawca ma obowiązek przekazywania informacji o udzielonych po 17 maja 2023 roku kredytach do Biura Informacji Kredytowej.

Rejestracja na naszej stronie jest bardzo prosta. Jeżeli chcesz otrzymać szybką pożyczkę przez Internet, to wystarczy, że wykonasz trzy proste kroki.

1. Wybierzesz kwotę pożyczki online

2. Wypełnisz prosty formularz rejestracyjny

3. Zweryfikujesz swoje konto bankowe

Jeżeli wcześniej już korzystałeś z naszych usług, to wystarczy, że się zalogujesz i złożysz kolejny wniosek.

Hasło do swojego Profilu Klienta ustawisz samodzielnie podczas rejestracji w serwisie SMARTpozyczka.pl.  

Dbamy o bezpieczeństwo Twoich danych, dlatego zostaniesz poproszony o ustawienie hasła, które będzie składać się z minimum 10 znaków zawierających wielką literę, cyfrę oraz znak specjalny. 

Nie, jednocześnie możesz mieć zaciągniętą tylko jedną pożyczkę. Jak tylko ją spłacisz możesz wnioskować o kolejną, w wyższej kwocie.

Jak najbardziej. O kolejną pożyczkę możesz wnioskować zarówno telefonicznie, jak i online.

Wystarczy, że zalogujesz się do swojego profilu Klienta lub zadzwonisz do naszego doradcy pod nr tel. 85 871 00 49.

Podczas składania wniosku o pożyczkę określany jest Twój limit pożyczkowy, czyli kwota o jaką na dany moment możesz zawnioskować.

Jeśli zawnioskujesz o kwotę mniejszą niż proponowana, do połowy czasu trwania Twojej pożyczki, możesz ubiegać się o kwotę dodatkową – doładowanie pożyczki.

Informacja o tym, czy jest możliwość doładowania pożyczki, jest dostępna w Twoim profilu Klienta, po zalogowaniu lub podczas kontaktu z konsultantem.

Na stronie Smart Pożyczka oferujemy dwa sposoby potwierdzenia konta bankowego:

1. Weryfikację ekspresową

2. Weryfikację tradycyjną.

Jeśli wybierzesz weryfikację ekspresową wystarczy, że zalogujesz się do swojej bankowości internetowej podczas procesu rejestracji. Jeśli wybierzesz opcję weryfikacji tradycyjnej konieczne będzie dokonanie przelewu 0,01 zł na podany przez nas rachunek bankowy. Pamiętaj, że wybierając opcję weryfikacji tradycyjnej musisz poczekać na zaksięgowanie Twojej wpłaty na rachunku pośrednika. Dopiero wtedy, pożyczkodawca będzie w stanie procedować Twój wniosek o pożyczkę i wypłacić środki.

Tak. Możesz potwierdzić swój rachunek bankowy dokonując przelewu 0,01 zł na podany przez nas rachunek bankowy. Dane do przelewu zostaną przekazane w trakcie rejestracji na Twój adres e-mail. Dokonaj wpłaty zgodnie z instrukcją zamieszczoną w mailu. Zwróć uwagę na to, czy wszystkie dane są zgodne. W szczególności na tytuł przelewu – każdemu użytkownikowi zostaje nadany indywidualny kod. W przypadku wpisania błędnego tytułu przelewu rejestracja nie zostanie potwierdzona.

Weryfikacja ekspresowa umożliwi Ci natychmiastowe sprawdzenie Twojego rachunku bankowego. Dzięki temu nie będziesz musiał wykonywać przelewu weryfikacyjnego.

Pamiętaj, że taka metoda wymaga Twojej zgody – bez tego nie będziemy mogli ekspresowo rozpatrzeć Twojego wniosku. Więcej informacji o usłudze Kontomatik znajdziesz na naszym blogu Kliknij tutaj i sprawdź

Jeżeli dotychczasowy rachunek bankowy jest nieaktualny w pierwszej kolejności niezbędne jest zgłoszenie takiej informacji do Biura Obsługi Klienta pod numerem 85 871 00 49.  

Aby dodać nowe konto bankowe wystarczy, że wejdziesz w zakładkę “Banki” na Twoim profilu Klienta i dodasz nowy rachunek, weryfikując go za pomocą usługi Kontomatik lub weryfikacji tradycyjnej. 

Pieniądze możesz otrzymać nawet kilka minut po otrzymaniu decyzji kredytowej. Obecnie wypłacamy je przelewem tradycyjnym z banku PKO BP. To, jak szybko pieniądze znajdą się na Twoim koncie zależy od tego, czy:

– posiadasz konto w banku PKO BP.

Jeśli posiadasz konto w innym banku to pieniądze otrzymasz w trakcie najbliższej sesji księgowań międzybankowych, następującej po wypłacie pożyczki.

Tabela sesji międzybankowych – KLIKNIJ I SPRAWDŹ

Nasze pożyczki są wypłacane automatycznie, niezależnie od pory dnia, weekendów i świąt.

To czy przelew pojawi się na Twoim koncie zależy jednak od pracy Twojego banku.

Jeśli chcesz się dowiedzieć, w jakich godzinach odbywają się sesje księgowań międzybankowych zajrzyj tutaj: https://smartpozyczka.pl/tabela-sesji-miedzybankowych/

Tak. Swoją pożyczkę możesz spłacić w dowolnym czasie.

Jeżeli płatność została wykonana:

* z tego samego banku (z PKO BP na PKO BP) to najprawdopodobniej zaksięgujemy ją do godziny zegarowej, w godzinach pracy firmy.

* przelewem ekspresowym to najprawdopodobniej zaksięgujemy ją do godziny zegarowej, w godzinach pracy firmy.

* z innego konta niż PKO BP, to otrzymamy ją w sesji księgowań międzybankowych:

wpłata do godziny 8:00 – najprawdopodobniej zaksięgujemy w sesji koło 12:00
wpłata między 8:00 a 10:00 – najprawdopodobniej zaksięgujemy w sesji koło 15:00
wpłata między 10:00 a 12:00 – najprawdopodobniej zaksięgujemy w sesji koło 18:00
wpłata po 12:00 – najprawdopodobniej zaksięgujemy w pierwszej sesji międzybankowej w najbliższy dzień roboczy.

Jeżeli płatność została wykonana po godzinie 10:00 w piątek lub przed dniem świątecznym oraz w sobotę i niedzielę – płatność może zostać zaksięgowana w pierwszej sesji międzybankowej w najbliższy dzień roboczy

W momencie zaksięgowania prześlemy sms z informacją o statusie pożyczki.

Tak, przypominamy o dacie spłaty w wiadomościach SMS oraz email.

Z nami nigdy nie umknie Ci data spłaty Twojej pożyczki.

Dodatkowo tę informację możesz sprawdzić logując się na swój Profil Klienta. Znajdziesz ją w zakładce Twoja pożyczka.

Nasi konsultanci również starają się podejmować kontakt, aby pomóc w przypadku pytań, bądź doradzić w przypadku problemów ze spłatą pożyczki.

W zależności, o którą pożyczkę wnioskujesz zmienia się dostępny limit maksymalnej kwoty pożyczki. W przypadku pierwszej pożyczki możesz zawnioskować maksymalnie o 5000 zł.

Kolejne pożyczki to możliwość wnioskowania nawet do 15 000 zł. Jeśli Twoja zdolność finansowa na to pozwoli, uzyskasz wyższą kwotę pożyczki od poprzedniej.   

Jeśli masz trudności ze spłatą pożyczki zaloguj się na swój Profil Klienta by sprawdzić  
czy w zakładce “Twoja pożyczka” została dla Ciebie przedstawiona opcja na skorzystanie z usługi refinansowania.  

Refinansowanie umożliwi spłatę Twojego dotychczasowego zobowiązania na warunkach ustalonych z nowym Pożyczkodawcą.  


W przypadku pytań skontaktuj się z naszym Biurem Obsługi Klienta. Odpowiemy na wszelkie zapytania. 


W przypadku trudności ze spłatą, aby uniknąć dodatkowych kosztów skontaktuj się z nami w celu ustalenia sposobu regulacji zobowiązania. Postaramy się znaleźć odpowiednie rozwiązanie.

Masz problem ze spłatą swojej Pożyczki? Nic prostszego – sprawdź naszą ofertę REFINANSOWANIA. Zapewnimy spłatę Twojego zobowiązania. Z nowym pożyczkodawcą ustalisz warunki zwrotu. Pożyczaj odpowiedzialnie. Nie zalegaj.

Oferta refinansowania może być dostępna dla każdej pożyczki.

Jeżeli oferta pożyczki refinansującej została udostępniona, będzie widoczna w Profilu Klienta, po zalogowaniu, w zakładce Twoja pożyczka.

Pamiętaj! Aby refinansować pożyczkę należy uprzednio złożyć wniosek. Po zaakceptowaniu wniosku przez Pożyczkodawcę otrzymasz dane do wpłaty.

Oczywiście! W momencie zaksięgowania opłaty za refinansowanie prześlemy wiadomość SMS potwierdzającą zawarcie umowy pożyczki refinansującej.

Po zalogowaniu na profil Klienta, w zakładce “Dane osobowe ” znajdują się informacje wypełnione podczas rejestracji. Część informacji można zmienić samodzielnie np. adres zamieszkania i zameldowania ( jedynie w przypadku braku aktywnej pożyczki) czy też dane dotyczące zatrudnienia.

W innym przypadku tj. zmiany numeru telefonu, nazwiska lub dokumentu tożsamości niezbędny jest kontakt z nami pod numer telefonu 85 871 00 49 lub przesłanie do nas informacji z aktualnymi danymi w wiadomości e-mail na nasz adres : [email protected]

Możesz odstąpić od umowy pożyczki w terminie 14 dni od jej zawarcia. 

W tym celu wyślij wiadomość e-mail na adres: [email protected] wraz z podaniem numeru umowy pożyczki oraz datą jej zawarcia.

W razie jakichkolwiek wątpliwości skontaktuj się z naszym Biurem Obsługi Klienta pod numerem
85 871 00 49. 

Jeżeli wiadomości e-mail nie wyświetlają się w Twojej skrzynce pocztowej w pierwszej kolejności upewnij się, że nie wpadają one do folderu „SPAM” lub „OFERTY”. Nadawcą wiadomości jest [email protected].

Jeżeli w tych folderach również nie masz wiadomości od nas, to zaloguj się na swój profil Klienta i sprawdź czy w zakładce „Twoje dane” znajduje się poprawny adres e-mail.

Nie martw się! Wystarczy, że na stronie logowania naciśniesz przycisk „zapomniałeś hasła?” Kliknij tutaj i odzyskaj hasło

W jedno z podanych pól wpisz swój numer telefonu lub adres e-mail podany w formularzu rejestracyjnym i kliknij „Wyślij hasło”. Nowe hasło otrzymasz w SMS.

Wystarczy, że skontaktujesz się z naszym Biurem Obsługi Klienta pod numerem 85 871 00 49. Pomożemy Ci wprowadzić zmiany.

Ze względu na to, że Twój numer PESEL jest poufną informacją, obchodzimy się z nim bardzo ostrożnie. Dlatego nie masz możliwości samodzielnej zmiany.

Jeżeli jednak popełniłeś błąd wpisując numer PESEL i chcesz go skorygować, to skontaktuj się z Biurem Obsługi Klienta pod numerem 85 871 00 49.

Ponowna zmiana statusu zastrzeżenia może odbyć po 30 minutach. Oznacza to, że można w każdej chwili zastrzec PESEL lub cofnąć zastrzeżenie, ale już kolejna zmiana statusu zastrzeżenia może nastąpić dopiero po 30 minutach.

Jeżeli masz zastrzeżony numer PESEL, przed złożeniem wniosku o pożyczkę dokonaj jego odblokowania na minimum 3 dni. W innym przypadku Twój wniosek zostanie automatycznie odrzucony.


Odblokowania możesz dokonać na kilka sposobów:

  • Używając aplikacji mObywatel
  • Logując się na swój profil zaufany na stronie mobywatel.gov.pl
  • Dokonując zmiany w urzędzie pocztowym, w placówce bankowej lub w urzędzie gminy/miasta

Zostaniesz poproszony o zdjęcie zastrzeżenia numeru PESEL i następnie o złożenie ponownie wniosku o Pożyczkę.

Twój numer PESEL zostanie zweryfikowany z następujących okolicznościach:

  • Podczas weryfikacji złożonego przez Ciebie wniosku o zawarcie umowy pożyczki,
  • Podczas weryfikacji złożonego przez Ciebie wniosku o zawarcie umowy pożyczki refinansującej,
  • Podczas ewentualnej zmiany warunków istniejącej umowy pożyczki.

Jeśli Pożyczkodawca stwierdzi występowanie numeru PESEL w bazie numerów zastrzeżonych, zobligowany jest do wydania decyzji odmownej względem złożonego wniosku. Zostaniesz poproszony o odblokowanie numeru PESEL i ponowne złożenie wniosku o pożyczkę.

Możliwość bezpłatnego zastrzeżenia numeru PESEL została wprowadzona celem ochrony obywateli przed kradzieżą tożsamości. Na podstawie ustawy z dnia 7 lipca 2023 r. o zmianie niektórych ustaw w celu ograniczania niektórych skutków kradzieży tożsamości 17 listopada 2023 roku r. rozpoczęto wdrożenia rozwiązania mającego poprawić bezpieczeństwo danych obywateli w postaci zastrzegania numerów PESEL.


Od 1 czerwca 2024 roku wszystkie instytucje finansowe mają obowiązek sprawdzania numeru PESEL podczas rozpatrywania wniosków o kredyty czy pożyczki. Jeśli Pożyczkodawca stwierdzi występowanie numeru PESEL w bazie numerów zastrzeżonych, zobligowany jest do wydania decyzji odmownej względem złożonego wniosku.

Jeżeli masz zastrzeżony numer PESEL Twój wniosek o pożyczkę refinansującą zostanie automatycznie odrzucony.


Możesz odblokować swój zastrzeżony PESEL:

  • Używając aplikacji mObywatel
  • Logując się na swój profil zaufany na stronie mobywatel.gov.pl
  • Dokonując zmiany w urzędzie pocztowym, w placówce bankowej lub w urzędzie gminy/miasta

Jeżeli masz zastrzeżony numer PESEL Twój wniosek o pożyczkę zostanie automatycznie odrzucony.  


Zastrzeżony numer PESEL możesz odblokować na kilka sposobów: 

  • Dokonując zmiany w urzędzie pocztowym, w placówce bankowej lub w urzędzie gminy/miasta