Pytania i odpowiedzi

Temat:
  • Wszystkie
  • WARUNKI PRZYZNANIA POŻYCZKI
  • JAK WZIĄĆ POŻYCZKĘ?
  • POTWIERDZENIE/ZMIANA RACHUNKU BANKOWEGO
  • WYPŁATA POŻYCZKI
  • SPŁATA POŻYCZKI ONLINE
  • REFINANSOWANIE POŻYCZKI
  • INNE

Na stronie Smart Pożyczka oferujemy dwa sposoby potwierdzenia konta bankowego:

1. Weryfikację ekspresową

2. Weryfikację tradycyjną.

Jeśli wybierzesz weryfikację ekspresową wystarczy, że zalogujesz się do swojej bankowości internetowej podczas procesu rejestracji. Jeśli wybierzesz opcję weryfikacji tradycyjnej konieczne będzie dokonanie przelewu 0,01 zł na podany przez nas rachunek bankowy. Pamiętaj, że wybierając opcję weryfikacji tradycyjnej musisz poczekać na zaksięgowanie Twojej wpłaty na rachunku pożyczkodawcy. Dopiero wtedy, pożyczkodawca będzie w stanie procedować Twój wniosek o pożyczkę i wypłacić środki.

Tak. Możesz potwierdzić swój rachunek bankowy dokonując przelewu 0,01 zł na podany przez nas rachunek bankowy. Dane do przelewu zostaną przekazane w trakcie rejestracji na Twój adres e-mail. Dokonaj wpłaty zgodnie z instrukcją zamieszczoną w mailu. Zwróć uwagę na to, czy wszystkie dane są zgodne. W szczególności na tytuł przelewu – każdemu użytkownikowi zostaje nadany indywidualny kod. W przypadku wpisania błędnego tytułu przelewu rejestracja nie zostanie potwierdzona.

Możesz otrzymać od nas pożyczkę internetową, jeżeli m.in.:

• Jesteś w wieku od 18 do 73 lat;
• Nie zajmujesz eksponowanego stanowiska politycznego PEP
• Otrzymasz pozytywny wynik oceny zdolności kredytowej

Jest to platforma, przy użyciu której, firmy pożyczkowe wymieniają się informacjami o historii pożyczkowej Klienta, którą Klient w tych firmach posiada. Firma pożyczkowa udostępnia te informacje tylko i wyłącznie za zgodą Klienta.

Korzystamy z informacji zamieszczonych za pośrednictwem tej platformy, aby poprawnie ocenić zdolność kredytową osoby ubiegającej się o pożyczkę i uniknąć ryzyka przekredytowania Klienta, czy też wyłudzenia pożyczki (zastrzeżenie dokumentu tożsamości).

Lista firm pożyczkowych współpracujących z platformą – KLIKNIJ I SPRAWDŹ

RRSO to Rzeczywista Roczna Stopa Oprocentowania. Informuje ona o całkowitym koszcie zaciągniętej SMARTpożyczki, jaki poniesiesz w skali roku.

Dzięki temu nie musisz zastanawiać się i porównywać wysokość prowizji i odsetek przy różnych ofertach, a całkowity koszt wyrażony jest jedną wartością procentową. Im jest ona niższa, tym niższy jest koszt kredytu.

Sposób wyliczenia RRSO dokładnie określa załącznik nr 4 do ustawy z dnia 12 maja 2011 r. o kredycie konsumenckim – KLIKNIJ I SPRAWDŹ

Aby wspólnie budować pozytywną historię kredytową podczas oceny kredytowej sprawdzane są takie bazy jak:

– Krajowy Rejestr Długów Biura Informacji Gospodarczej S.A

– Kaczmarski Group

– Platforma Wymiany Informacji pożyczkowej (CRIF) ” Lista uczestników platformy – KLIKNIJ I SPRAWDŹ

– historia kredytowa, jeśli ją posiadasz u Pożyczkodawcy

Nie współpracujemy z Biurem Informacji Kredytowej (BIK).

Nie, nie współpracujemy z Biurem Informacji Kredytowej. Twoje dane nie są udostępniane ani sprawdzane w tym rejestrze.

Rejestracja na naszej stronie jest bardzo prosta. Jeżeli chcesz otrzymać szybką pożyczkę przez Internet, to wystarczy, że wykonasz trzy proste kroki.

1. Wybierzesz kwotę pożyczki online i termin, w jakim chcesz ją spłacić

2. Wypełnisz prosty formularz rejestracyjny

3. Zweryfikujesz swoje konto bankowe

Jeżeli wcześniej już korzystałeś z naszych usług, to wystarczy, że się zalogujesz i złożysz kolejny wniosek.

Hasło otrzymasz w wiadomości SMS. Nasz system wyśle Ci je automatycznie podczas rejestracji.

Nie, jednocześnie możesz mieć zaciągniętą tylko jedną pożyczkę. Jak tylko ją spłacisz możesz wnioskować o kolejną, w wyższej kwocie.

Jak najbardziej. O kolejną pożyczkę możesz wnioskować zarówno telefonicznie, jak i online.

Wystarczy, że zalogujesz się do swojego profilu Klienta lub zadzwonisz do naszego doradcy pod nr tel. 85 871 00 49.

Weryfikacja ekspresowa umożliwi Ci natychmiastowe sprawdzenie Twojego rachunku bankowego. Dzięki temu nie będziesz musiał wykonywać przelewu weryfikacyjnego.

Pamiętaj, że taka metoda wymaga Twojej zgody – bez tego nie będziemy mogli ekspresowo rozpatrzeć Twojego wniosku. Więcej informacji o usłudze Kontomatik znajdziesz na naszym blogu Kliknij tutaj i sprawdź

Jeżeli poprzedni rachunek został zamknięty w pierwszej kolejności należy zgłosić zmianę do Biura Obsługi Klienta.

Aby dodać nowe konto bankowe można spłacić pożyczkę z nowego (własnego) rachunku lub zalogować się do bankowości internetowej poprzez usługę Kontomatik.

Proszę nie składać wniosku o pożyczkę zanim nowe konto nie zostanie dodane. Będzie ono dostępne w zakładce “Banki”. Przed złożeniem wniosku proszę zaznaczyć właściwe konto bankowe.

Pieniądze możesz otrzymać nawet kilka minut po otrzymaniu decyzji kredytowej. Obecnie wypłacamy je przelewem tradycyjnym z banku PKO BP. To, jak szybko pieniądze znajdą się na Twoim koncie zależy od tego, czy:

– posiadasz konto w banku PKO BP.

Jeśli posiadasz konto w innym banku to pieniądze otrzymasz w trakcie najbliższej sesji księgowań międzybankowych, następującej po wypłacie pożyczki.

Tabela sesji międzybankowych – KLIKNIJ I SPRAWDŹ

Nasze pożyczki są wypłacane automatycznie, niezależnie od pory dnia, weekendów i świąt.

To czy przelew pojawi się na Twoim koncie zależy jednak od pracy Twojego banku.

Jeśli chcesz się dowiedzieć, w jakich godzinach odbywają się sesje księgowań międzybankowych zajrzyj tutaj: https://smartpozyczka.pl/tabela-sesji-miedzybankowych/

Nie chcesz czekać na sesję księgowań międzybankowych? Mamy dla Ciebie SMARTofertę!

Dołącz do grona naszych klientów Premium i korzystaj z usługi szybkich przelewów internetowych.

Dzięki nim, pieniądze pojawią się na Twoim koncie, niezależnie od pory dnia.

Kupując Profil Premium zyskujesz również:

  • Ekspresową obsługę wniosku
  • Indywidualnego doradcę, z którym skontaktujesz się poza kolejnością zgłoszeń
  • System bezpieczny PESEL, który pozwoli Ci zabezpieczyć swoje dane przed kradzieżą

Tak. Swoją pożyczkę możesz spłacić w dowolnym czasie.

Jeżeli płatność została wykonana:

* z tego samego banku (z PKO BP na PKO BP) to najprawdopodobniej zaksięgujemy ją do godziny zegarowej, w godzinach pracy firmy.

* przelewem ekspresowym to najprawdopodobniej zaksięgujemy ją do godziny zegarowej, w godzinach pracy firmy.

* z innego konta niż PKO BP, to otrzymamy ją w sesji księgowań międzybankowych:

wpłata do godziny 8:00 – najprawdopodobniej zaksięgujemy w sesji koło 12:00
wpłata między 8:00 a 10:00 – najprawdopodobniej zaksięgujemy w sesji koło 15:00
wpłata między 10:00 a 12:00 – najprawdopodobniej zaksięgujemy w sesji koło 18:00
wpłata po 12:00 – najprawdopodobniej zaksięgujemy w pierwszej sesji międzybankowej w najbliższy dzień roboczy.

Jeżeli płatność została wykonana po godzinie 10:00 w piątek lub przed dniem świątecznym oraz w sobotę i niedzielę – płatność może zostać zaksięgowana w pierwszej sesji międzybankowej w najbliższy dzień roboczy

W momencie zaksięgowania prześlemy sms z informacją o statusie pożyczki.

Tak, przypominamy o dacie spłaty w wiadomościach SMS oraz email.

Z nami nigdy nie umknie Ci data spłaty Twojej pożyczki.

Dodatkowo tę informację możesz sprawdzić logując się na swój Profil Klienta. Znajdziesz ją w zakładce Twoja pożyczka.

Nasi konsultanci również starają się podejmować kontakt, aby pomóc w przypadku pytań, bądź doradzić w przypadku problemów ze spłatą pożyczki.

Tak. Kwota, którą możesz pożyczyć rośnie z każdą kolejną SMARTpożyczką.

Jeżeli masz trudność ze spłatą zaciągniętej pożyczki, sprawdź zakładkę “Refinansowanie”, po zalogowaniu się na swój profil Klienta.

Partner może złożyć ofertę spłaty Twojej pożyczki, co będzie się wiązało z dokonaniem opłaty.

W przypadku trudności ze spłatą, aby uniknąć dodatkowych kosztów skontaktuj się z nami w celu ustalenia sposobu regulacji zobowiązania. Postaramy się znaleźć odpowiednie rozwiązanie.

Sprawdź zakładkę “Refinansowanie”, po zalogowaniu się na swój profil Klienta.

Możesz znaleźć tam ofertę pożyczki refinansującej. Pożyczka refinansująca udzielana przez partnera jest nową umową, która spłaca Twoją poprzednią pożyczkę.

Masz problem ze spłatą swojej Pożyczki? Nic prostszego – sprawdź naszą ofertę REFINANSOWANIA. Zapewnimy spłatę Twojego zobowiązania. Z nowym pożyczkodawcą ustalisz warunki zwrotu. Pożyczaj odpowiedzialnie. Nie zalegaj.

Ofertę refinansowania może być dostępna dla każdej pożyczki.

Dla ułatwienia wszystkie informacje są zamieszczone w jednym miejscu, po zalogowaniu na profil Klienta, w zakładce refinansowanie.

Oczywiście! W momencie zaksięgowania opłaty za refinansowanie prześlemy wiadomość SMS potwierdzającą zawarcie umowy pożyczki refinansującej.

Moje dane uległy zmianie. W jaki sposób mogę je zmienić?

Po zalogowaniu na profil Klienta, w zakładce “Dane osobowe ” znajdują się informacje wypełnione podczas rejestracji. Część informacji można zmienić samodzielnie np. adres zamieszkania i zameldowania ( jedynie w przypadku braku aktywnej pożyczki) czy też dane dotyczące zatrudnienia.

W innym przypadku tj. zmiany numeru telefonu, nazwiska lub dokumentu tożsamości niezbędny jest kontakt z nami pod numer telefonu 85 871 00 49 lub przesłanie do nas informacji z aktualnymi danymi w wiadomości e-mail na nasz adres : [email protected]

Możesz zrezygnować z umowy pożyczki w terminie 14 dni od jej zawarcia.

W tym celu powinieneś skontaktować się z Biurem Obsługi Klienta pod numerem 85 871 00 49 i przesłać na nasz adres korespondencyjny lub e-mail oświadczenie w tej sprawie.

Jeżeli wiadomości e-mail nie wyświetlają się w Twojej skrzynce pocztowej w pierwszej kolejności upewnij się, że nie wpadają one do folderu „SPAM” lub „OFERTY”. Nadawcą wiadomości jest [email protected]

Jeżeli w tych folderach również nie masz wiadomości od nas, to zaloguj się na swój profil Klienta i sprawdź czy w zakładce „Twoje dane” znajduje się poprawny adres e-mail.

Nie martw się! Wystarczy, że na stronie logowania naciśniesz przycisk „zapomniałeś hasła?” Kliknij tutaj i odzyskaj hasło

W jedno z podanych pól wpisz swój numer telefonu lub adres e-mail podany w formularzu rejestracyjnym i kliknij „Wyślij hasło”. Nowe hasło otrzymasz w SMS.

Wystarczy, że skontaktujesz się z naszym Biurem Obsługi Klienta pod numerem 85 871 00 49. Pomożemy Ci wprowadzić zmiany.

Ze względu na to, że Twój numer PESEL jest poufną informacją, obchodzimy się z nim bardzo ostrożnie. Dlatego nie masz możliwości samodzielnej zmiany.

Jeżeli jednak popełniłeś błąd wpisując numer PESEL i chcesz go skorygować, to skontaktuj się z Biurem Obsługi Klienta pod numerem 85 871 00 49.

Podczas składania wniosku o pożyczkę określany jest Twój limit pożyczkowy, czyli kwota o jaką na dany moment możesz zawnioskować.

Jeśli zawnioskujesz o kwotę mniejszą niż proponowana, do połowy czasu trwania Twojej pożyczki, możesz ubiegać się o kwotę dodatkową – doładowanie pożyczki.

Informacja o tym, czy jest możliwość doładowania pożyczki, jest dostępna w Twoim profilu Klienta, po zalogowaniu lub podczas kontaktu z konsultantem.

Możesz otrzymać od nas pożyczkę internetową, jeżeli m.in.:

• Jesteś w wieku od 18 do 73 lat;
• Nie zajmujesz eksponowanego stanowiska politycznego PEP
• Otrzymasz pozytywny wynik oceny zdolności kredytowej

Jest to platforma, przy użyciu której, firmy pożyczkowe wymieniają się informacjami o historii pożyczkowej Klienta, którą Klient w tych firmach posiada. Firma pożyczkowa udostępnia te informacje tylko i wyłącznie za zgodą Klienta.

Korzystamy z informacji zamieszczonych za pośrednictwem tej platformy, aby poprawnie ocenić zdolność kredytową osoby ubiegającej się o pożyczkę i uniknąć ryzyka przekredytowania Klienta, czy też wyłudzenia pożyczki (zastrzeżenie dokumentu tożsamości).

Lista firm pożyczkowych współpracujących z platformą – KLIKNIJ I SPRAWDŹ

RRSO to Rzeczywista Roczna Stopa Oprocentowania. Informuje ona o całkowitym koszcie zaciągniętej SMARTpożyczki, jaki poniesiesz w skali roku.

Dzięki temu nie musisz zastanawiać się i porównywać wysokość prowizji i odsetek przy różnych ofertach, a całkowity koszt wyrażony jest jedną wartością procentową. Im jest ona niższa, tym niższy jest koszt kredytu.

Sposób wyliczenia RRSO dokładnie określa załącznik nr 4 do ustawy z dnia 12 maja 2011 r. o kredycie konsumenckim – KLIKNIJ I SPRAWDŹ

Aby wspólnie budować pozytywną historię kredytową podczas oceny kredytowej sprawdzane są takie bazy jak:

– Krajowy Rejestr Długów Biura Informacji Gospodarczej S.A

– Kaczmarski Group

– Platforma Wymiany Informacji pożyczkowej (CRIF) ” Lista uczestników platformy – KLIKNIJ I SPRAWDŹ

– historia kredytowa, jeśli ją posiadasz u Pożyczkodawcy

Nie współpracujemy z Biurem Informacji Kredytowej (BIK).

Nie, nie współpracujemy z Biurem Informacji Kredytowej. Twoje dane nie są udostępniane ani sprawdzane w tym rejestrze.

Rejestracja na naszej stronie jest bardzo prosta. Jeżeli chcesz otrzymać szybką pożyczkę przez Internet, to wystarczy, że wykonasz trzy proste kroki.

1. Wybierzesz kwotę pożyczki online i termin, w jakim chcesz ją spłacić

2. Wypełnisz prosty formularz rejestracyjny

3. Zweryfikujesz swoje konto bankowe

Jeżeli wcześniej już korzystałeś z naszych usług, to wystarczy, że się zalogujesz i złożysz kolejny wniosek.

Hasło otrzymasz w wiadomości SMS. Nasz system wyśle Ci je automatycznie podczas rejestracji.

Nie, jednocześnie możesz mieć zaciągniętą tylko jedną pożyczkę. Jak tylko ją spłacisz możesz wnioskować o kolejną, w wyższej kwocie.

Jak najbardziej. O kolejną pożyczkę możesz wnioskować zarówno telefonicznie, jak i online.

Wystarczy, że zalogujesz się do swojego profilu Klienta lub zadzwonisz do naszego doradcy pod nr tel. 85 871 00 49.

Podczas składania wniosku o pożyczkę określany jest Twój limit pożyczkowy, czyli kwota o jaką na dany moment możesz zawnioskować.

Jeśli zawnioskujesz o kwotę mniejszą niż proponowana, do połowy czasu trwania Twojej pożyczki, możesz ubiegać się o kwotę dodatkową – doładowanie pożyczki.

Informacja o tym, czy jest możliwość doładowania pożyczki, jest dostępna w Twoim profilu Klienta, po zalogowaniu lub podczas kontaktu z konsultantem.

Na stronie Smart Pożyczka oferujemy dwa sposoby potwierdzenia konta bankowego:

1. Weryfikację ekspresową

2. Weryfikację tradycyjną.

Jeśli wybierzesz weryfikację ekspresową wystarczy, że zalogujesz się do swojej bankowości internetowej podczas procesu rejestracji. Jeśli wybierzesz opcję weryfikacji tradycyjnej konieczne będzie dokonanie przelewu 0,01 zł na podany przez nas rachunek bankowy. Pamiętaj, że wybierając opcję weryfikacji tradycyjnej musisz poczekać na zaksięgowanie Twojej wpłaty na rachunku pożyczkodawcy. Dopiero wtedy, pożyczkodawca będzie w stanie procedować Twój wniosek o pożyczkę i wypłacić środki.

Tak. Możesz potwierdzić swój rachunek bankowy dokonując przelewu 0,01 zł na podany przez nas rachunek bankowy. Dane do przelewu zostaną przekazane w trakcie rejestracji na Twój adres e-mail. Dokonaj wpłaty zgodnie z instrukcją zamieszczoną w mailu. Zwróć uwagę na to, czy wszystkie dane są zgodne. W szczególności na tytuł przelewu – każdemu użytkownikowi zostaje nadany indywidualny kod. W przypadku wpisania błędnego tytułu przelewu rejestracja nie zostanie potwierdzona.

Weryfikacja ekspresowa umożliwi Ci natychmiastowe sprawdzenie Twojego rachunku bankowego. Dzięki temu nie będziesz musiał wykonywać przelewu weryfikacyjnego.

Pamiętaj, że taka metoda wymaga Twojej zgody – bez tego nie będziemy mogli ekspresowo rozpatrzeć Twojego wniosku. Więcej informacji o usłudze Kontomatik znajdziesz na naszym blogu Kliknij tutaj i sprawdź

Jeżeli poprzedni rachunek został zamknięty w pierwszej kolejności należy zgłosić zmianę do Biura Obsługi Klienta.

Aby dodać nowe konto bankowe można spłacić pożyczkę z nowego (własnego) rachunku lub zalogować się do bankowości internetowej poprzez usługę Kontomatik.

Proszę nie składać wniosku o pożyczkę zanim nowe konto nie zostanie dodane. Będzie ono dostępne w zakładce “Banki”. Przed złożeniem wniosku proszę zaznaczyć właściwe konto bankowe.

Pieniądze możesz otrzymać nawet kilka minut po otrzymaniu decyzji kredytowej. Obecnie wypłacamy je przelewem tradycyjnym z banku PKO BP. To, jak szybko pieniądze znajdą się na Twoim koncie zależy od tego, czy:

– posiadasz konto w banku PKO BP.

Jeśli posiadasz konto w innym banku to pieniądze otrzymasz w trakcie najbliższej sesji księgowań międzybankowych, następującej po wypłacie pożyczki.

Tabela sesji międzybankowych – KLIKNIJ I SPRAWDŹ

Nasze pożyczki są wypłacane automatycznie, niezależnie od pory dnia, weekendów i świąt.

To czy przelew pojawi się na Twoim koncie zależy jednak od pracy Twojego banku.

Jeśli chcesz się dowiedzieć, w jakich godzinach odbywają się sesje księgowań międzybankowych zajrzyj tutaj: https://smartpozyczka.pl/tabela-sesji-miedzybankowych/

Nie chcesz czekać na sesję księgowań międzybankowych? Mamy dla Ciebie SMARTofertę!

Dołącz do grona naszych klientów Premium i korzystaj z usługi szybkich przelewów internetowych.

Dzięki nim, pieniądze pojawią się na Twoim koncie, niezależnie od pory dnia.

Kupując Profil Premium zyskujesz również:

  • Ekspresową obsługę wniosku
  • Indywidualnego doradcę, z którym skontaktujesz się poza kolejnością zgłoszeń
  • System bezpieczny PESEL, który pozwoli Ci zabezpieczyć swoje dane przed kradzieżą

Tak. Swoją pożyczkę możesz spłacić w dowolnym czasie.

Jeżeli płatność została wykonana:

* z tego samego banku (z PKO BP na PKO BP) to najprawdopodobniej zaksięgujemy ją do godziny zegarowej, w godzinach pracy firmy.

* przelewem ekspresowym to najprawdopodobniej zaksięgujemy ją do godziny zegarowej, w godzinach pracy firmy.

* z innego konta niż PKO BP, to otrzymamy ją w sesji księgowań międzybankowych:

wpłata do godziny 8:00 – najprawdopodobniej zaksięgujemy w sesji koło 12:00
wpłata między 8:00 a 10:00 – najprawdopodobniej zaksięgujemy w sesji koło 15:00
wpłata między 10:00 a 12:00 – najprawdopodobniej zaksięgujemy w sesji koło 18:00
wpłata po 12:00 – najprawdopodobniej zaksięgujemy w pierwszej sesji międzybankowej w najbliższy dzień roboczy.

Jeżeli płatność została wykonana po godzinie 10:00 w piątek lub przed dniem świątecznym oraz w sobotę i niedzielę – płatność może zostać zaksięgowana w pierwszej sesji międzybankowej w najbliższy dzień roboczy

W momencie zaksięgowania prześlemy sms z informacją o statusie pożyczki.

Tak, przypominamy o dacie spłaty w wiadomościach SMS oraz email.

Z nami nigdy nie umknie Ci data spłaty Twojej pożyczki.

Dodatkowo tę informację możesz sprawdzić logując się na swój Profil Klienta. Znajdziesz ją w zakładce Twoja pożyczka.

Nasi konsultanci również starają się podejmować kontakt, aby pomóc w przypadku pytań, bądź doradzić w przypadku problemów ze spłatą pożyczki.

Tak. Kwota, którą możesz pożyczyć rośnie z każdą kolejną SMARTpożyczką.

Jeżeli masz trudność ze spłatą zaciągniętej pożyczki, sprawdź zakładkę “Refinansowanie”, po zalogowaniu się na swój profil Klienta.

Partner może złożyć ofertę spłaty Twojej pożyczki, co będzie się wiązało z dokonaniem opłaty.

W przypadku trudności ze spłatą, aby uniknąć dodatkowych kosztów skontaktuj się z nami w celu ustalenia sposobu regulacji zobowiązania. Postaramy się znaleźć odpowiednie rozwiązanie.

Sprawdź zakładkę “Refinansowanie”, po zalogowaniu się na swój profil Klienta.

Możesz znaleźć tam ofertę pożyczki refinansującej. Pożyczka refinansująca udzielana przez partnera jest nową umową, która spłaca Twoją poprzednią pożyczkę.

Masz problem ze spłatą swojej Pożyczki? Nic prostszego – sprawdź naszą ofertę REFINANSOWANIA. Zapewnimy spłatę Twojego zobowiązania. Z nowym pożyczkodawcą ustalisz warunki zwrotu. Pożyczaj odpowiedzialnie. Nie zalegaj.

Ofertę refinansowania może być dostępna dla każdej pożyczki.

Dla ułatwienia wszystkie informacje są zamieszczone w jednym miejscu, po zalogowaniu na profil Klienta, w zakładce refinansowanie.

Oczywiście! W momencie zaksięgowania opłaty za refinansowanie prześlemy wiadomość SMS potwierdzającą zawarcie umowy pożyczki refinansującej.

Moje dane uległy zmianie. W jaki sposób mogę je zmienić?

Po zalogowaniu na profil Klienta, w zakładce “Dane osobowe ” znajdują się informacje wypełnione podczas rejestracji. Część informacji można zmienić samodzielnie np. adres zamieszkania i zameldowania ( jedynie w przypadku braku aktywnej pożyczki) czy też dane dotyczące zatrudnienia.

W innym przypadku tj. zmiany numeru telefonu, nazwiska lub dokumentu tożsamości niezbędny jest kontakt z nami pod numer telefonu 85 871 00 49 lub przesłanie do nas informacji z aktualnymi danymi w wiadomości e-mail na nasz adres : [email protected]

Możesz zrezygnować z umowy pożyczki w terminie 14 dni od jej zawarcia.

W tym celu powinieneś skontaktować się z Biurem Obsługi Klienta pod numerem 85 871 00 49 i przesłać na nasz adres korespondencyjny lub e-mail oświadczenie w tej sprawie.

Jeżeli wiadomości e-mail nie wyświetlają się w Twojej skrzynce pocztowej w pierwszej kolejności upewnij się, że nie wpadają one do folderu „SPAM” lub „OFERTY”. Nadawcą wiadomości jest [email protected]

Jeżeli w tych folderach również nie masz wiadomości od nas, to zaloguj się na swój profil Klienta i sprawdź czy w zakładce „Twoje dane” znajduje się poprawny adres e-mail.

Nie martw się! Wystarczy, że na stronie logowania naciśniesz przycisk „zapomniałeś hasła?” Kliknij tutaj i odzyskaj hasło

W jedno z podanych pól wpisz swój numer telefonu lub adres e-mail podany w formularzu rejestracyjnym i kliknij „Wyślij hasło”. Nowe hasło otrzymasz w SMS.

Wystarczy, że skontaktujesz się z naszym Biurem Obsługi Klienta pod numerem 85 871 00 49. Pomożemy Ci wprowadzić zmiany.

Ze względu na to, że Twój numer PESEL jest poufną informacją, obchodzimy się z nim bardzo ostrożnie. Dlatego nie masz możliwości samodzielnej zmiany.

Jeżeli jednak popełniłeś błąd wpisując numer PESEL i chcesz go skorygować, to skontaktuj się z Biurem Obsługi Klienta pod numerem 85 871 00 49.

Kwota pożyczki
-
+
100015000
Okres pożyczki
-
+
5 dni30 dni
  • Pierwsza pożyczka
  • Kolejna pożyczka
  • Twój rabat będzie widoczny po zalogowaniu się do Profilu Klienta
  • Koszt pożyczki0 zł0 zł
  • RRSO0%0%
  • Kwota do zwrotu
    01.01.2021
    0 zł0 zł
Formularz informacyjny Reprezentatywny przykład