WEŹ POŻYCZKĘ
Kwota pożyczki:
3000
Ilość dni:
30 DNI
  • Koszt pożyczki:
  • RRSO:
  • Kwota do spłaty:
  • Data spłaty:

Pytania i odpowiedzi

REJESTRACJA
  • 1
    Czy sprawdzamy BIK?
    Nie, nie współpracujemy z Biurem Informacji Kredytowej także Twoje dane nie są udostępniane ani sprawdzane w tym rejestrze.
  • 2
    Jakie bazy danych sprawdzane są podczas oceny kredytowej?
    Aby wspólnie budować pozytywną historię kredytową podczas oceny kredytowej sprawdzane są takie bazy jak:

    - Krajowy Rejestr Długów Biura Informacji Gospodarczej S.A

    - Kaczmarski Group

    - Platforma Wymiany Informacji pożyczkowej (CRIF) " Lista uczestników platformy - KLIKNIJ I SPRAWDŹ

    - historia kredytowa, jeśli ją posiadasz u Pożyczkodawcy


    Nie współpracujemy z Biurem Informacji Kredytowej (BIK)



  • 3
    W jaki sposób zarejestrować się na stronie internetowej www.smartpozyczka.pl i otrzymać pożyczkę?
    Rejestracja na naszej stronie jest bardzo prosta. Jeżeli chcesz otrzymać szybką pożyczkę przez Internet, to wystarczy, że wykonasz trzy proste kroki.

    1. Wybierzesz kwotę pożyczki online i termin, w jakim chcesz ją spłacić

    2. Wypełnisz prosty formularz rejestracyjny

    3. Zweryfikujesz swoje konto bankowe

    Jeżeli wcześniej już korzystałeś z naszych usług, to wystarczy, że się zalogujesz i złożysz kolejny wniosek.
  • 4
    Kiedy i w jaki sposób otrzymam hasło do zalogowania?
    Hasło otrzymasz w wiadomości SMS. Nasz system wyśle Ci je automatycznie podczas rejestracji.
  • 5
    Na czym polega rejestracja ekspresowa? (Kontomatik)
    Weryfikacja ekspresowa umożliwi Ci natychmiastowe sprawdzenie Twojego rachunku bankowego. Dzięki temu nie będziesz musiał wykonywać przelewu weryfikacyjnego.

    Pamiętaj, że taka metoda wymaga Twojej zgody – bez tego nie będziemy mogli ekspresowo rozpatrzeć Twojego wniosku. Więcej informacji o usłudze Kontomatik znajdziesz na naszym blogu Kliknij tutaj i sprawdź
  • 6
    Co zrobić, jeżeli podczas logowania hasło nie działa?
    Nie martw się! Wystarczy, że na stronie logowania naciśniesz przycisk „zapomniałeś hasła? Kliknij tutaj i odzyskaj hasło ”.

    W jedno z podanych pól wpisz swój numer telefonu lub adres e-mail podany w formularzu rejestracyjnym i kliknij „Wyślij hasło”. Nowe hasło otrzymasz w SMS.
  • 7
    Co zrobić, jeśli podałem błędny nr PESEL?
    Ze względu na to, że Twój numer PESEL jest poufną informacją, obchodzimy się z nim bardzo ostrożnie. Dlatego nie masz możliwości samodzielnej zmiany.

    Jeżeli jednak popełniłeś błąd wpisując numer PESEL i chcesz go skorygować, to skontaktuj się z Biurem Obsługi Klienta pod numerem 85 871 00 49.
  • 8
    Co zrobić, jeśli chcę zmienić numer rachunku bankowego?
    Nie ma problemu! Wystarczy, że zalogujesz się na swój Profil Klienta i wpiszesz nowy numer rachunku bankowego w zakładce “Banki”. Ostatnim krokiem jest zalogowanie się do swojego banku przez Internet, korzystając z Kontomatik.

    Pamiętaj, żeby wybrać właściwy rachunek składając wniosek o pożyczkę!
  • 9
    Co zrobić jeśli mam nowy numer telefonu lub e-mail?
    Wystarczy, że skontaktujesz się z naszym Biurem Obsługi Klienta pod numerem 85 871 00 49. Pomożemy Ci wprowadzić zmiany.
  • 10
    Nie otrzymuję wiadomości e-mail
    Jeżeli wiadomości e-mail nie wyświetlają się w Twojej skrzynce pocztowej w pierwszej kolejności upewnij się, że nie wpadają one do folderu „SPAM” lub „OFERTY”. Nadawcą wiadomości jest info@smartpozyczka.pl.

    Jeżeli w tych folderach również nie masz wiadomości od nas, to zaloguj się na swój profil Klienta i sprawdź czy w zakładce „Twoje dane” znajduje się poprawny adres e-mail.