Pytania i odpowiedzi
-
1W jaki sposób zarejestrować się na stronie internetowej www.smartpozyczka.pl i otrzymać pożyczkęChcąc zarejestrować się na stronie internetowej www.smartpozyczka.pl i otrzymać szybką pożyczkę należy:
• Wybrać kwotę pożyczki i wypełnić formularz rejestracyjny;
• Skorzystać z weryfikacji ekspresowej konta bankwego;
• Po zakończeniu rejestracji system wysyła tymczasowe hasło, które wraz z nr PESEL należy wprowadzić na naszej stronie w celu zalogowania się; -
2Na czym polega rejestracja ekspresowa?Usługa Kontomatik umożliwia natychmiastową weryfikację Twojego rachunku bankowego oraz oszacowanie Twojej zdolności kredytowej, bez potrzeby dokonywania przelewu weryfikacyjnego w wysokości 0,01 zł.
Ta metoda weryfikacji jest przeprowadzana jedynie po uprzednio wyrażonej przez Ciebie dobrowolnej zgodzie na jej wykonanie. Więcej informacji znajdziesz na stronie dostawcy usługi, firmy Kontomatic. -
3Kiedy i w jaki sposób otrzymuje się hasło tymczasowe?Po zakończeniu rejestracji nasz system automatycznie wysyła e-mail z hasłem tymczasowym.
-
4Co zrobić, jeżeli zgubiłem hasło?
Pożyczkobiorca powinien kliknąć przycisk "Zaloguj się", następnie "Zapomniałeś hasła?". W jedno z podanych pól należy wpisać swój numer telefonu lub adres e-mail podane w formularzu rejestracyjnym i kliknąć „Wyślij hasło”. Pożyczkobiorca otrzyma przez SMS lub e-mail nowe hasło tymczasowe, które po zalogowaniu należy niezwłocznie zmienić na własne.
-
5Co zrobić, jeśli podałem błędny nr PESEL?Twój numer PESEL jest dla nas bardzo ważny i nie ma możliwości samodzielnej zmiany numeru PESEL.
Jedynym rozwiązaniem jest kontakt telefoniczny z biurem obsługi pod nr +48 871 00 49. -
6Co zrobić, jeśli chcę zmienić numer rachunku bankowego?Rozwiązanie jest bardzo proste i wymaga tylko ponownego przelewu 1 grosza (0,01zł) potwierdzającego rejestrację z właściwego rachunku bankowego. W tytule przelewu proszę wpisać: zmiana rachunku bankowego i numer PESEL.
Po zaksięgowaniu opłaty nowy rachunek zostanie dodany do profilu i będzie możliwy do wyboru podczas składania wniosku o pożyczkę. Pamiętaj, aby wybrać właściwy rachunek! Numery kont do przelewu dostępne są na nasze stronie w zakładce "Kontakt", jak również w Panelu Klienta po zalogowaniu się. -
7Co zrobić jeśli mam nowy numer telefonu lub e-mail?Jeśli masz nowy numer telefonu skontaktuj się z Biurem Obsługi Klienta pod nr telefonu 85 871 00 49
-
8Co należy zrobić, aby złożyć wniosek o pożyczkę przez Internet?Jeśli chcesz otrzymać szybką pożyczkę przez internet:
• Zarejestruj się;
• Zaloguj się do systemu- wprowadź swój PESEL i hasło tymczasowe;
• Zmień hasło tymczasowe na swoje własne;
• Wybierz kwotę i okres spłaty pożyczki;
• Potwierdź wybraną opcję pożyczki.