WEŹ POŻYCZKĘ
Kwota pożyczki:
3000
Ilość dni:
30 DNI
  • Koszt pożyczki:
    274 zł 0 zł
  • RRSO:
    0,00%
  • Kwota do spłaty:
    1000 zł
  • Data spłaty:
    12-02-2017

Pytania i odpowiedzi

REJESTRACJA
  • 1
    W jaki sposób zarejestrować się na stronie internetowej www.smartpozyczka.pl i otrzymać pożyczkę
    Chcąc zarejestrować się na stronie internetowej www.smartpozyczka.pl i otrzymać szybką pożyczkę należy:
    • Wybrać kwotę pożyczki i wypełnić formularz rejestracyjny;
    • Skorzystać z weryfikacji ekspresowej konta bankwego;
    • Po zakończeniu rejestracji system wysyła tymczasowe hasło, które wraz z nr PESEL należy wprowadzić na naszej stronie w celu zalogowania się;
  • 2
    Na czym polega rejestracja ekspresowa?
    Usługa Kontomatik umożliwia natychmiastową weryfikację Twojego rachunku bankowego oraz oszacowanie Twojej zdolności kredytowej, bez potrzeby dokonywania przelewu weryfikacyjnego w wysokości 0,01 zł.

    Ta metoda weryfikacji jest przeprowadzana jedynie po uprzednio wyrażonej przez Ciebie dobrowolnej zgodzie na jej wykonanie. Więcej informacji znajdziesz na stronie dostawcy usługi, firmy Kontomatic.
  • 3
    Kiedy i w jaki sposób otrzymuje się hasło tymczasowe?
    Po zakończeniu rejestracji nasz system automatycznie wysyła e-mail z hasłem tymczasowym.
  • 4
    Co zrobić, jeżeli zgubiłem hasło?

    Pożyczkobiorca powinien kliknąć przycisk "Zaloguj się", następnie "Zapomniałeś hasła?". W jedno z podanych pól należy wpisać swój numer telefonu lub adres e-mail podane w formularzu rejestracyjnym i kliknąć „Wyślij hasło”. Pożyczkobiorca otrzyma przez SMS lub e-mail nowe hasło tymczasowe, które po zalogowaniu należy niezwłocznie zmienić na własne.

  • 5
    Co zrobić, jeśli podałem błędny nr PESEL?
    Twój numer PESEL jest dla nas bardzo ważny i nie ma możliwości samodzielnej zmiany numeru PESEL.

    Jedynym rozwiązaniem jest kontakt telefoniczny z biurem obsługi pod nr +48 871 00 49.
  • 6
    Co zrobić, jeśli chcę zmienić numer rachunku bankowego?
    Rozwiązanie jest bardzo proste i wymaga tylko ponownego przelewu 1 grosza (0,01zł) potwierdzającego rejestrację z właściwego rachunku bankowego. W tytule przelewu proszę wpisać: zmiana rachunku bankowego i numer PESEL.

    Po zaksięgowaniu opłaty nowy rachunek zostanie dodany do profilu i będzie możliwy do wyboru podczas składania wniosku o pożyczkę. Pamiętaj, aby wybrać właściwy rachunek! Numery kont do przelewu dostępne są na nasze stronie w zakładce "Kontakt", jak również w Panelu Klienta po zalogowaniu się.
  • 7
    Co zrobić jeśli mam nowy numer telefonu lub e-mail?
    Jeśli masz nowy numer telefonu skontaktuj się z Biurem Obsługi Klienta pod nr telefonu 85 871 00 49
  • 8
    Co należy zrobić, aby złożyć wniosek o pożyczkę przez Internet?
    Jeśli chcesz otrzymać szybką pożyczkę przez internet:
    • Zarejestruj się;
    • Zaloguj się do systemu- wprowadź swój PESEL i hasło tymczasowe;
    • Zmień hasło tymczasowe na swoje własne;
    • Wybierz kwotę i okres spłaty pożyczki;
    • Potwierdź wybraną opcję pożyczki.