WEŹ POŻYCZKĘ
Kwota pożyczki:
3000
Ilość dni:


  • Koszt pożyczki:
  • RRSO:
  • Kwota do spłaty:
  • Data spłaty:

Pytania i odpowiedzi

SPŁATA POŻYCZKI ONLINE
  • 1
    Gdzie znajdę dane do spłaty?
    Po zalogowaniu na swój profil Klienta znajdziesz je w zakładce „Spłata pożyczki”. Spłaty chwilówki możesz dokonać przelewem tradycyjnym na nasze konto w banku PKO BP.
  • 2
    Kiedy zaksięgujecie wpłatę?
    Jeżeli płatność została wykonana:

    * z tego samego banku (z PKO BP na PKO BP) zaksięgujemy przelew do godziny zegarowej, w godzinach pracy firmy.

    * przelewem ekspresowym to zaksięgujemy ją do godziny zegarowej, w godzinach pracy firmy

    * z innego konta niż PKO BP, to otrzymamy ją w sesji księgowań międzybankowych:

    wpłata do godziny 8:00 - zaksięgujemy w sesji koło 12:00
    wpłata między 8:00 a 10:00 - zaksięgujemy w sesji koło 14:30
    wpłata między 10:00 a 12:00 - zaksięgujemy w sesji koło 17:30
    wpłata po 12:00 - zaksięgujemy w pierwszej sesji międzybankowej w najbliższy dzień roboczy.

    W momencie zaksięgowania prześlemy smsa z informacją o rozliczeniu pożyczki.
  • 3
    Jak mogę się dowiedzieć o stanie rozliczeń?
    Wystarczy, że zalogujesz się na swój profil Klienta, a w zakładce “Twój Status” znajdziesz wszystkie informacje o aktualnie zaciągniętej pożyczce. Cała historia Twoich pożyczek znajduje się niżej w tabeli.
  • 4
    Czy mogę otrzymać większą kwotę od razu po spłacie poprzedniej pożyczki?
    Tak. Kwota, którą możesz pożyczyć rośnie z każdą kolejną SMARTpożyczką.
  • 5
    Czy mogę wcześniej zwrócić pożyczkę przez Internet?
    Tak. Swoją pożyczkę możesz spłacić w dowolnym czasie.
  • 6
    Nie jestem w stanie spłacić terminowo całej kwoty pożyczki. Co zrobić?
    Jeżeli masz trudność ze spłatą zaciągniętej pożyczki, sprawdź zakładkę "Refinansowanie", po zalogowaniu się na swój profil Klienta.

    Partner może złożyć ofertę spłaty Twojej pożyczki, co będzie się wiązało z dokonaniem opłaty (prowizji).
  • 7
    Co się dzieje w przypadku opóźnienia w spłacie pożyczki?
    W przypadku trudności ze spłatą, aby uniknąć dodatkowych kosztów skontaktuj się z nami w celu ustalenia sposobu regulacji zobowiązania. Postaramy się znaleźć odpowiednie rozwiązanie.