Pytania i odpowiedzi

Temat
  • Wszystkie
  • JAK WZIĄĆ POŻYCZKĘ?
  • REJESTRACJA
  • SPŁATA POŻYCZKI ONLINE
  • ZMIANA TERMINU SPŁATY - REFINANSOWANIE

Oczywiście! W momencie zaksięgowania opłaty za refinansowanie prześlemy wiadomość SMS potwierdzającą zawarcie umowy pożyczki refinansującej.

Dla ułatwienia wszystkie informacje są zamieszczone w jednym miejscu, po zalogowaniu na profil Klienta, w zakładce refinansowanie.

Ofertę refinansowania może być dostępna dla każdej pożyczki.

Jeżeli chcesz zyskać dodatkowy czas na spłatę pożyczki możesz ubiegać się o przyznanie pożyczki refinansującej.

Firma partnerska, za opłatą, spłaca Twoją obecną pożyczkę, a Ty w ten sposób zyskujesz dodatkowy czas na spłatę zobowiązania.

Sprawdź zakładkę “Refinansowanie”, po zalogowaniu się na swój profil Klienta.

Możesz znaleźć tam ofertę pożyczki refinansującej. Pożyczka refinansująca udzielana przez partnera jest nową umową, która spłaca Twoją poprzednią pożyczkę.

W przypadku trudności ze spłatą, aby uniknąć dodatkowych kosztów skontaktuj się z nami w celu ustalenia sposobu regulacji zobowiązania. Postaramy się znaleźć odpowiednie rozwiązanie.

Jeżeli masz trudność ze spłatą zaciągniętej pożyczki, sprawdź zakładkę “Refinansowanie”, po zalogowaniu się na swój profil Klienta.

Partner może złożyć ofertę spłaty Twojej pożyczki, co będzie się wiązało z dokonaniem opłaty.

Tak. Swoją pożyczkę możesz spłacić w dowolnym czasie.

Tak. Kwota, którą możesz pożyczyć rośnie z każdą kolejną SMARTpożyczką.

Wystarczy, że zalogujesz się na swój profil Klienta, a w zakładce “Twój Status” znajdziesz wszystkie informacje o aktualnie zaciągniętej pożyczce. Cała historia Twoich pożyczek znajduje się niżej w tabeli.

Jeżeli płatność została wykonana:

* z tego samego banku (z PKO BP na PKO BP) zaksięgujemy przelew do godziny zegarowej, w godzinach pracy firmy.

* przelewem ekspresowym to zaksięgujemy ją do godziny zegarowej, w godzinach pracy firmy

* z innego konta niż PKO BP, to otrzymamy ją w sesji księgowań międzybankowych:

wpłata do godziny 8:00 – zaksięgujemy w sesji koło 12:00
wpłata między 8:00 a 10:00 – zaksięgujemy w sesji koło 14:30
wpłata między 10:00 a 12:00 – zaksięgujemy w sesji koło 17:30
wpłata po 12:00 – zaksięgujemy w pierwszej sesji międzybankowej w najbliższy dzień roboczy.

W momencie zaksięgowania prześlemy smsa z informacją o rozliczeniu pożyczki.

Po zalogowaniu na swój profil Klienta znajdziesz je w zakładce „Spłata pożyczki”. Spłaty chwilówki możesz dokonać przelewem tradycyjnym na nasze konto w banku PKO BP.

Możesz zrezygnować z umowy pożyczki w terminie 14 dni od jej zawarcia.

W tym celu powinieneś skontaktować się z Biurem Obsługi Klienta pod numerem 85 871 00 49 i przesłać na nasz adres korespondencyjny lub e-mail oświadczenie w tej sprawie.

Jak najbardziej. O kolejną pożyczkę możesz wnioskować zarówno telefonicznie, jak i online.

Wystarczy, że zalogujesz się do swojego profilu Klienta lub zadzwonisz do naszego doradcy pod nr tel. 85 871 00 49.

Nie, jednocześnie możesz mieć zaciągniętą tylko jedną pożyczkę. Jak tylko ją spłacisz możesz wnioskować o kolejną, w wyższej kwocie.

Możesz otrzymać od nas pożyczkę internetową, jeżeli m.in.:

• Jesteś w wieku od 19 do 73 lat;
• Nie zajmujesz eksponowanego stanowiska politycznego PEP
• Otrzymasz pozytywny wynik oceny zdolności kredytowej

Jest to platforma, przy użyciu której, firmy pożyczkowe wymieniają się informacjami o historii pożyczkowej Klienta, którą Klient w tych firmach posiada. Firma pożyczkowa udostępnia te informacje tylko i wyłącznie za zgodą Klienta.

Korzystamy z informacji zamieszczonych za pośrednictwem tej platformy, aby poprawnie ocenić zdolność kredytową osoby ubiegającej się o pożyczkę i uniknąć ryzyka przekredytowania Klienta, czy też wyłudzenia pożyczki (zastrzeżenie dokumentu tożsamości).

Lista firm pożyczkowych współpracujących z platformą – KLIKNIJ I SPRAWDŹ

Jeżeli wiadomości e-mail nie wyświetlają się w Twojej skrzynce pocztowej w pierwszej kolejności upewnij się, że nie wpadają one do folderu „SPAM” lub „OFERTY”. Nadawcą wiadomości jest info@smartpozyczka.pl.

Jeżeli w tych folderach również nie masz wiadomości od nas, to zaloguj się na swój profil Klienta i sprawdź czy w zakładce „Twoje dane” znajduje się poprawny adres e-mail.

Jeżeli poprzedni rachunek został zamknięty w pierwszej kolejności należy zgłosić zmianę do Biura Obsługi Klienta.

Aby dodać nowe konto bankowe można spłacić pożyczkę z nowego (własnego) rachunku lub zalogować się do bankowości internetowej poprzez usługę Kontomatik.

Proszę nie składać wniosku o pożyczkę zanim nowe konto nie zostanie dodane. Będzie ono dostępne w zakładce “Banki”. Przed złożeniem wniosku proszę zaznaczyć właściwe konto bankowe.

Nie martw się! Wystarczy, że na stronie logowania naciśniesz przycisk „zapomniałeś hasła?” Kliknij tutaj i odzyskaj hasło

W jedno z podanych pól wpisz swój numer telefonu lub adres e-mail podany w formularzu rejestracyjnym i kliknij „Wyślij hasło”. Nowe hasło otrzymasz w SMS.

Weryfikacja ekspresowa umożliwi Ci natychmiastowe sprawdzenie Twojego rachunku bankowego. Dzięki temu nie będziesz musiał wykonywać przelewu weryfikacyjnego.

Pamiętaj, że taka metoda wymaga Twojej zgody – bez tego nie będziemy mogli ekspresowo rozpatrzeć Twojego wniosku. Więcej informacji o usłudze Kontomatik znajdziesz na naszym blogu Kliknij tutaj i sprawdź

Hasło otrzymasz w wiadomości SMS. Nasz system wyśle Ci je automatycznie podczas rejestracji.

Rejestracja na naszej stronie jest bardzo prosta. Jeżeli chcesz otrzymać szybką pożyczkę przez Internet, to wystarczy, że wykonasz trzy proste kroki.

1. Wybierzesz kwotę pożyczki online i termin, w jakim chcesz ją spłacić

2. Wypełnisz prosty formularz rejestracyjny

3. Zweryfikujesz swoje konto bankowe

Jeżeli wcześniej już korzystałeś z naszych usług, to wystarczy, że się zalogujesz i złożysz kolejny wniosek.

Wystarczy, że skontaktujesz się z naszym Biurem Obsługi Klienta pod numerem 85 871 00 49. Pomożemy Ci wprowadzić zmiany.

Pieniądze możesz otrzymać nawet kilka minut po otrzymaniu decyzji kredytowej. Obecnie wypłacamy je przelewem tradycyjnym z banku PKO BP. To, jak szybko pieniądze znajdą się na Twoim koncie zależy od tego, czy:

– posiadasz konto w banku PKO BP.

Jeśli posiadasz konto w innym banku to pieniądze otrzymasz w trakcie najbliższej sesji księgowań międzybankowych, następującej po wypłacie pożyczki.

Tabela sesji międzybankowych – KLIKNIJ I SPRAWDŹ

RRSO to Rzeczywista Roczna Stopa Oprocentowania. Informuje ona o całkowitym koszcie zaciągniętej SMARTpożyczki, jaki poniesiesz w skali roku.

Dzięki temu nie musisz zastanawiać się i porównywać wysokość prowizji i odsetek przy różnych ofertach, a całkowity koszt wyrażony jest jedną wartością procentową. Im jest ona niższa, tym niższy jest koszt kredytu.

Sposób wyliczenia RRSO dokładnie określa załącznik nr 4 do ustawy z dnia 12 maja 2011 r. o kredycie konsumenckim – KLIKNIJ I SPRAWDŹ

Ze względu na to, że Twój numer PESEL jest poufną informacją, obchodzimy się z nim bardzo ostrożnie. Dlatego nie masz możliwości samodzielnej zmiany.

Jeżeli jednak popełniłeś błąd wpisując numer PESEL i chcesz go skorygować, to skontaktuj się z Biurem Obsługi Klienta pod numerem 85 871 00 49.

Podczas składania wniosku o pożyczkę określany jest Twój limit pożyczkowy, czyli kwota o jaką na dany moment możesz zawnioskować.

Jeśli zawnioskujesz o kwotę mniejszą niż proponowana, do połowy czasu trwania Twojej pożyczki, możesz ubiegać się o kwotę dodatkową – doładowanie pożyczki.

Informacja o tym, czy jest możliwość doładowania pożyczki, jest dostępna w Twoim profilu Klienta, po zalogowaniu lub podczas kontaktu z konsultantem.

Aby wspólnie budować pozytywną historię kredytową podczas oceny kredytowej sprawdzane są takie bazy jak:

– Krajowy Rejestr Długów Biura Informacji Gospodarczej S.A

– Kaczmarski Group

– Platforma Wymiany Informacji pożyczkowej (CRIF) ” Lista uczestników platformy – KLIKNIJ I SPRAWDŹ

– historia kredytowa, jeśli ją posiadasz u Pożyczkodawcy

Nie współpracujemy z Biurem Informacji Kredytowej (BIK).

Nie, nie współpracujemy z Biurem Informacji Kredytowej. Twoje dane nie są udostępniane ani sprawdzane w tym rejestrze.

Możesz zrezygnować z umowy pożyczki w terminie 14 dni od jej zawarcia.

W tym celu powinieneś skontaktować się z Biurem Obsługi Klienta pod numerem 85 871 00 49 i przesłać na nasz adres korespondencyjny lub e-mail oświadczenie w tej sprawie.

Jak najbardziej. O kolejną pożyczkę możesz wnioskować zarówno telefonicznie, jak i online.

Wystarczy, że zalogujesz się do swojego profilu Klienta lub zadzwonisz do naszego doradcy pod nr tel. 85 871 00 49.

Nie, jednocześnie możesz mieć zaciągniętą tylko jedną pożyczkę. Jak tylko ją spłacisz możesz wnioskować o kolejną, w wyższej kwocie.

Możesz otrzymać od nas pożyczkę internetową, jeżeli m.in.:

• Jesteś w wieku od 19 do 73 lat;
• Nie zajmujesz eksponowanego stanowiska politycznego PEP
• Otrzymasz pozytywny wynik oceny zdolności kredytowej

Jest to platforma, przy użyciu której, firmy pożyczkowe wymieniają się informacjami o historii pożyczkowej Klienta, którą Klient w tych firmach posiada. Firma pożyczkowa udostępnia te informacje tylko i wyłącznie za zgodą Klienta.

Korzystamy z informacji zamieszczonych za pośrednictwem tej platformy, aby poprawnie ocenić zdolność kredytową osoby ubiegającej się o pożyczkę i uniknąć ryzyka przekredytowania Klienta, czy też wyłudzenia pożyczki (zastrzeżenie dokumentu tożsamości).

Lista firm pożyczkowych współpracujących z platformą – KLIKNIJ I SPRAWDŹ

Pieniądze możesz otrzymać nawet kilka minut po otrzymaniu decyzji kredytowej. Obecnie wypłacamy je przelewem tradycyjnym z banku PKO BP. To, jak szybko pieniądze znajdą się na Twoim koncie zależy od tego, czy:

– posiadasz konto w banku PKO BP.

Jeśli posiadasz konto w innym banku to pieniądze otrzymasz w trakcie najbliższej sesji księgowań międzybankowych, następującej po wypłacie pożyczki.

Tabela sesji międzybankowych – KLIKNIJ I SPRAWDŹ

RRSO to Rzeczywista Roczna Stopa Oprocentowania. Informuje ona o całkowitym koszcie zaciągniętej SMARTpożyczki, jaki poniesiesz w skali roku.

Dzięki temu nie musisz zastanawiać się i porównywać wysokość prowizji i odsetek przy różnych ofertach, a całkowity koszt wyrażony jest jedną wartością procentową. Im jest ona niższa, tym niższy jest koszt kredytu.

Sposób wyliczenia RRSO dokładnie określa załącznik nr 4 do ustawy z dnia 12 maja 2011 r. o kredycie konsumenckim – KLIKNIJ I SPRAWDŹ

Jeżeli wiadomości e-mail nie wyświetlają się w Twojej skrzynce pocztowej w pierwszej kolejności upewnij się, że nie wpadają one do folderu „SPAM” lub „OFERTY”. Nadawcą wiadomości jest info@smartpozyczka.pl.

Jeżeli w tych folderach również nie masz wiadomości od nas, to zaloguj się na swój profil Klienta i sprawdź czy w zakładce „Twoje dane” znajduje się poprawny adres e-mail.

Jeżeli poprzedni rachunek został zamknięty w pierwszej kolejności należy zgłosić zmianę do Biura Obsługi Klienta.

Aby dodać nowe konto bankowe można spłacić pożyczkę z nowego (własnego) rachunku lub zalogować się do bankowości internetowej poprzez usługę Kontomatik.

Proszę nie składać wniosku o pożyczkę zanim nowe konto nie zostanie dodane. Będzie ono dostępne w zakładce “Banki”. Przed złożeniem wniosku proszę zaznaczyć właściwe konto bankowe.

Nie martw się! Wystarczy, że na stronie logowania naciśniesz przycisk „zapomniałeś hasła?” Kliknij tutaj i odzyskaj hasło

W jedno z podanych pól wpisz swój numer telefonu lub adres e-mail podany w formularzu rejestracyjnym i kliknij „Wyślij hasło”. Nowe hasło otrzymasz w SMS.

Weryfikacja ekspresowa umożliwi Ci natychmiastowe sprawdzenie Twojego rachunku bankowego. Dzięki temu nie będziesz musiał wykonywać przelewu weryfikacyjnego.

Pamiętaj, że taka metoda wymaga Twojej zgody – bez tego nie będziemy mogli ekspresowo rozpatrzeć Twojego wniosku. Więcej informacji o usłudze Kontomatik znajdziesz na naszym blogu Kliknij tutaj i sprawdź

Hasło otrzymasz w wiadomości SMS. Nasz system wyśle Ci je automatycznie podczas rejestracji.

Rejestracja na naszej stronie jest bardzo prosta. Jeżeli chcesz otrzymać szybką pożyczkę przez Internet, to wystarczy, że wykonasz trzy proste kroki.

1. Wybierzesz kwotę pożyczki online i termin, w jakim chcesz ją spłacić

2. Wypełnisz prosty formularz rejestracyjny

3. Zweryfikujesz swoje konto bankowe

Jeżeli wcześniej już korzystałeś z naszych usług, to wystarczy, że się zalogujesz i złożysz kolejny wniosek.

Wystarczy, że skontaktujesz się z naszym Biurem Obsługi Klienta pod numerem 85 871 00 49. Pomożemy Ci wprowadzić zmiany.

Ze względu na to, że Twój numer PESEL jest poufną informacją, obchodzimy się z nim bardzo ostrożnie. Dlatego nie masz możliwości samodzielnej zmiany.

Jeżeli jednak popełniłeś błąd wpisując numer PESEL i chcesz go skorygować, to skontaktuj się z Biurem Obsługi Klienta pod numerem 85 871 00 49.

Podczas składania wniosku o pożyczkę określany jest Twój limit pożyczkowy, czyli kwota o jaką na dany moment możesz zawnioskować.

Jeśli zawnioskujesz o kwotę mniejszą niż proponowana, do połowy czasu trwania Twojej pożyczki, możesz ubiegać się o kwotę dodatkową – doładowanie pożyczki.

Informacja o tym, czy jest możliwość doładowania pożyczki, jest dostępna w Twoim profilu Klienta, po zalogowaniu lub podczas kontaktu z konsultantem.

Aby wspólnie budować pozytywną historię kredytową podczas oceny kredytowej sprawdzane są takie bazy jak:

– Krajowy Rejestr Długów Biura Informacji Gospodarczej S.A

– Kaczmarski Group

– Platforma Wymiany Informacji pożyczkowej (CRIF) ” Lista uczestników platformy – KLIKNIJ I SPRAWDŹ

– historia kredytowa, jeśli ją posiadasz u Pożyczkodawcy

Nie współpracujemy z Biurem Informacji Kredytowej (BIK).

Nie, nie współpracujemy z Biurem Informacji Kredytowej. Twoje dane nie są udostępniane ani sprawdzane w tym rejestrze.

W przypadku trudności ze spłatą, aby uniknąć dodatkowych kosztów skontaktuj się z nami w celu ustalenia sposobu regulacji zobowiązania. Postaramy się znaleźć odpowiednie rozwiązanie.

Jeżeli masz trudność ze spłatą zaciągniętej pożyczki, sprawdź zakładkę “Refinansowanie”, po zalogowaniu się na swój profil Klienta.

Partner może złożyć ofertę spłaty Twojej pożyczki, co będzie się wiązało z dokonaniem opłaty.

Tak. Swoją pożyczkę możesz spłacić w dowolnym czasie.

Tak. Kwota, którą możesz pożyczyć rośnie z każdą kolejną SMARTpożyczką.

Wystarczy, że zalogujesz się na swój profil Klienta, a w zakładce “Twój Status” znajdziesz wszystkie informacje o aktualnie zaciągniętej pożyczce. Cała historia Twoich pożyczek znajduje się niżej w tabeli.

Jeżeli płatność została wykonana:

* z tego samego banku (z PKO BP na PKO BP) zaksięgujemy przelew do godziny zegarowej, w godzinach pracy firmy.

* przelewem ekspresowym to zaksięgujemy ją do godziny zegarowej, w godzinach pracy firmy

* z innego konta niż PKO BP, to otrzymamy ją w sesji księgowań międzybankowych:

wpłata do godziny 8:00 – zaksięgujemy w sesji koło 12:00
wpłata między 8:00 a 10:00 – zaksięgujemy w sesji koło 14:30
wpłata między 10:00 a 12:00 – zaksięgujemy w sesji koło 17:30
wpłata po 12:00 – zaksięgujemy w pierwszej sesji międzybankowej w najbliższy dzień roboczy.

W momencie zaksięgowania prześlemy smsa z informacją o rozliczeniu pożyczki.

Po zalogowaniu na swój profil Klienta znajdziesz je w zakładce „Spłata pożyczki”. Spłaty chwilówki możesz dokonać przelewem tradycyjnym na nasze konto w banku PKO BP.

Oczywiście! W momencie zaksięgowania opłaty za refinansowanie prześlemy wiadomość SMS potwierdzającą zawarcie umowy pożyczki refinansującej.

Dla ułatwienia wszystkie informacje są zamieszczone w jednym miejscu, po zalogowaniu na profil Klienta, w zakładce refinansowanie.

Ofertę refinansowania może być dostępna dla każdej pożyczki.

Jeżeli chcesz zyskać dodatkowy czas na spłatę pożyczki możesz ubiegać się o przyznanie pożyczki refinansującej.

Firma partnerska, za opłatą, spłaca Twoją obecną pożyczkę, a Ty w ten sposób zyskujesz dodatkowy czas na spłatę zobowiązania.

Sprawdź zakładkę “Refinansowanie”, po zalogowaniu się na swój profil Klienta.

Możesz znaleźć tam ofertę pożyczki refinansującej. Pożyczka refinansująca udzielana przez partnera jest nową umową, która spłaca Twoją poprzednią pożyczkę.

Kwota pożyczki
-
+
100015000
Okres pożyczki
-
+
5 dni30 dni
  • Pierwsza pożyczka
  • Kolejna pożyczka
  • Koszt pożyczki0 zł0 zł
  • RRSO0%0%
  • Kwota do zwrotu
    01.01.2021
    0 zł0 zł
Formularz informacyjny Reprezentatywny przykład